Poza naszym najnowszym nabytkiem zakupionym w końcówce roku 2021, posiadamy dwa inne systemy pomiaru toru:
Połączenie precyzyjnych pomiarów tachimetrycznych, nowoczesnych maszyn oraz doświadczonej kadry operatorskiej pozwalają na prowadzenie maszyn i wykonanie podbicia z bardzo wysoką dokładnością. Pomiary wykonywane są za pomocą 2 metod:
– metoda cięciw (sprawdza się na szlakach)
– metoda wcięcia kątowego (niezastąpiona na stacjach i głowicach rozjazdowych)
Wysoka dokładność pomiarów oraz powtarzalność wyników bez względu na wykorzystywane metody pomiarowe, sprawia że kontrakty kolejowe / budowlane / infrastruktury liniowej otrzymują pełną, wiarygodną dokumentację stanu wyjściowego (stanu zero) przed podbiciem toru do wartości projektowych oraz po każdym wykonanym podbiciu toru przez podbijarki. Dokładność i precyzyjność pomiarów jaką zapewniamy oraz czytelność przekazywanych wyników sprawia, że kadra kierownicza może lepiej zaplanować harmonogram na swoich budowach, wykorzystując w pełni swoje zasoby jak i nasze maszyny kolejowe tak, aby zwiększyć efektywność pracy i zaoszczędzić dodatkowe środki finansowe. Nowa technologia pomiaru toru z wykorzystaniem obu systemów wózkowych w porównaniu do tradycyjnych metod zdecydowanie zwiększa wydajność pracy zespołów geodezyjnych jak również pracy maszyn. Dodatkowym atutem jest również szczegółowa analiza punktów regulacji / osnowy realizacyjnej na kontrakcie, która w niektórych przypadkach pomoże uniknąć błędów wynikających z uszkodzenia punktów przez maszyny pracujące na kontrakcie lub innych czynników. Pomiary które wykonujemy mogą być wykorzystane przez różne rodzaje podbijarek torowych zarówno tych nowych jak i starszego typu. Pracując na wielu kontraktach kolejowych zdobyliśmy wiedzę i doświadczenie, którym chętnie dzielimy się, zapewniając wsparcie dla kontraktów i kadry kierowniczej.