Nasze usługi
Sprzęt trakcyjny w Budimex Kolejnictwo !!!

W związku z rozwojem Spółki, podjęliśmy  decyzję o zakupie specjalistycznych pojazdów do budowy kolejowej sieci trakcyjnej. Rozszerzenie zakresu działalności pozwoli na składanie kompleksowej  oferty handlowej kontrahentom.

Już za kilka miesięcy wzbogacimy się o:

  • Pociąg sieciowy
  • Pojazdy dwu-drogowe
  • Platformy do rozwijania/zwijania sieci trakcyjnej

 

Termin dostawy planujemy na sierpień 2020.

Kolejne maszyny torowe w Budimex Kolejnictwo S.A.

W związku z dużą ilością zleceń realizowanych przez Spółkę zakontraktowaliśmy dwie duże maszyny torowe z dostawą w maju 2021 roku.

 

 1. Podbijarka uniwersalna Plasser & Theurer  Unimat 09-8×4/4s Dynamic

 

Maszyna ta ma szereg zalet w porównaniu do podbijarek jednopodkładowych dostępnych na rynku. Pojazd ten jest połączeniem podbijarki szlakowej, podbijarki uniwersalnej oraz stabilizatora toru i mimo połączenia trzech maszyn w jedno, prace wykonuje bez straty na wydajności lub jakości w stosunku do pojedynczych maszyn. Główną zaletą są wysokowydajne agregaty podbijające, pozwalające na podbijanie dwóch podkładów jednoczenie z dużą szybkością. Ponadto, agregaty posiadają wychylne podbijaki, przez co podbicia stabilizacyjne mogą być wykonywane z pełną prędkością. Podbijarka szlakowa nie może tego robić ze względu na urządzenia przytorowe, natomiast tradycyjna podbijarka uniwersalna podbicia stabilizacyjne wykonuje z bardzo małą wydajnością. Dzięki temu zamknięcia torowe na czas podbicia są w bardzo dużym stopniu skracane. Ponadto, na maszynie jest zamontowana podwójna jednostka stabilizująca, przez co w pełnym stopniu zastępuje dynamiczny stabilizator toru, np. DGS 62N

 

2. Profilara tłucznia Plasser & Theurer – USP 2010 SWS

 

Maszyna samojezdna przeznaczona jest do przemieszczania podsypki z miejsc, gdzie wstępuje jej nadmiar do miejsca, gdzie jej brakuje oraz do nagarnięcia podsypki w ruszt torowy, co umożliwia jego podnoszenie i podbicie. Umożliwia również zbieranie, przechowywanie, równomierne rozprowadzenie, kształtowanie i profilowanie pryzmy tłucznia. Podstawowymi zespołami roboczymi maszyn są: pługi robocze (centralne, czołowe, boczne), urządzenia zbierające z obrotową szczotką, przenośniki taśmowe, zasobniki tłucznia, zsypy podsypki. Profilarka uniwersalna pracuje w zestawie maszyn wykonujących roboty związane z naprawą bieżącą i główną oraz modernizacją nawierzchni torowej jako jedna z ostatnich maszyn, ze względu na wykończeniowy charakter wykonywanych czynności. Maszyny te mogą być również doraźnie stosowane pojedynczo, na przykład do wyrównania pryzmy tłuczniowej po uzupełnieniu jej z wagonów samowyładowczych

 

Termin dostawy planujemy na maj 2021.